آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمیشود؟

                         

از خدا پرسیدم خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند خداوند فرمودند : هر وقت

بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرفهای او گوش میدهم که گویی به

جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن می گوید که انگار من خدای

همه هستم الا او   

 

ازخدا پرسیدم:خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟

خدا جواب داد:گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر،با اعتماد زمان حال ات را بگذران

و بدون ترس برای آینده آماده شو.ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن.زندگی شگفت انگیز است فقط

اگر بدانید که چطور زندگی کنی

خداوندا! اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران جلد کتاب

می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست: دوستت دارم 

                                             ( ملاصدرا)