آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

قلبها نازکتر از آن هستند که ...

قلبها نازکتر از آن هستند که بشکنند و زندگی کوتاهتر از آن هست که به جنگ و دعوا بگذرد پس بیا دست یکدیگر را بفشاریم و دوست باشیم

به یاد لحظات خوش گذشته

 

قطعه ای از یک اُپرا

از کتاب« داستان کودکی من » نوشته چارلی چاپلین

**********************************************

 

در قصه های  بودایی داستانی درباره یک لاک پشت است که شنیدنش خالی از لطف نیست :

لاک پشت در لجنزاری پر گل ولای راه میرفت که گذرش به معبدی افتاد در آنجا لاک پشتی را دید که لاکش با طلا و جواهرات گرانبها پوشیده شده بود .

لاک پشت با خود اندیشید : رفیق قدیمی به تو حسودی ام نمی شود ، تو غرق در جواهراتی ، اما من دارم کاری را میکنم که دوست دارم .

**************************************

 

یک مثل روسی

در یک نهار خوب مهم نیست چه میخوری مهم این است که با که میخوری .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
زیبا بود...............
در پناه حق..............یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد