آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

گل سرخ

برات ۱۰ تا شاخه گل سرخ فرستادم

توی نامه برات نوشتم : ۱۰ تا گل سرخ بگیر دستت و برو جلوی آینه

گل یازدهمی از همه گل ها قشنگتره ....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
lموسی 1384/10/12 ساعت 00:23

سلام دوست من
من برای اولین بار به وبلاگتون سر زدم ( اتفاقی )
این نوشته عالی بود من هم از خودم می نویسم بیشتر برای خدا
........................................................
کاش می توانستم ثانیه ها را راضی کنم تا کمی آهسته تر مرا به فردا نزدیک سازند تا شاید فرصت بیشتری برای درک عظمت و جلال تو داشته باشم اما افسوس که زمان آنقدر بی رحم است که به من فرصت شناخت خویش را نمی دهد چه رسد به تو
خدای یکتا را/.......

سلام، سلامی به گرمی آفتاب پر مهرت و سلامی همچون نسیم آرام بهاری

دوست نازنین من، پست بسیار زیبایی بود

امیدوارم که همیشه کشتی زندگی ات در دریای بیکران زندگی شناور باشد و هیچ گاه در جزیره ی غم لنگر نیاندازد

به دیدار منهم بیا

به امید آمدنت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد