آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

من خیلی خوشبختم

... من خیلی خوشبختم چون یه خدا دارم که هر چقدرم اذیتش کنم بازم دوسم داره . دوسم داره . دوسم داره . .......

من خیلی خوشبختم که می تونم به آسمون نگاه کنم ، می تونم پرنده ها رو دوست داشته باشم ،  

 می تونم با درختا و گلها حرف بزنم ، آره من خیلی خوشبختم چون زبون دریا رو می فهمم ،  وای که من چقدر خوشبختم .

من خیلی خوشبختم چون هنوز احساس دارم ، می تونم گریه کنم . خوشبختی از این بالاتر می تونم آدما رو دوست داشته باشم . من خیلی خوشبختم چون می تونم بدی ها رو فراموش کنم هر چند سخت بود فراموش کردن خیلی از این بدیها اما فراموش کردم .

من آدم خوشبختی هستم چون سرپناه دارم ، تا حالا گشنه نموندم ، تا حالا لباس پاره نپوشیدم .

 آره ناشکریه اگر بخوام بخاطر مشکلات زود گذرم بگم خدایا من چقدر بدبختـــــــــــــم .

آره ! من با تمام مشکلاتم آدم خوشـــــــــــــــبختی هستم . تو هم خوشبختی . همه خوشبختیم .

همـــــــــــــه !؟

و در آخر : بهتر است زندگی را همان جور که واقعاً هست، بپذیریم ، نه آن جور که خیال می کردیم باشد .

و در آخر آخر : من می تونم ، من می تونم ، من باید بتونم .

آنچنان که میخواهی ((باش )).

 چقدر خوبه آدم هر روز شکفتن گلها رو ببینه گلهایی که تو غروب بسته می شن و با طلوع خورشید نوید یه زندگی جدید رو می دن .

 چقدر خوبه آدم ...

و در آخر آخر آخر یکی از متفکر ها میگه :

خوشبختی میتونه مجموعه ای از بدبختی ها باشه که سرمون نیومده

 

با آرزوی خوشبختی برای همه

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز...ممنون که ناومدی خونمون..خیلی خوشحالمون کردی.....ما هم سال نو رو بهت تبریک میگیم..ایشالا سال خوبی داشته باشی....
بازم پیشمون بیا
موفق باشی....مینا

سلام
حالتون خوبه؟
سال نو مبارک
سالی خوب و سرشار از برکت و همراه با خوشبختی واسه شما و خانواده محترمتون آرزومندم
موفق باشین

من خوشبختم زیرا خداوند حسی را به نام خوشبختی آفریده که حتی در بدترین شرایط هم میتوانی آن را داشته باشی و از زندگی لذت ببری.

فرهاد 1385/03/13 ساعت 00:13

سلام پسر عموی عزیز / من هم خیلی خوشبختم که پدر بزرگگگگگگگگگگگگی مثل ملا علیرضا دارم عقد کنان هدی در هتل هیلتون مجید گفت اگه وقت کردی به وبلاگ کپک زدهات سر بزن مثل زمنیهای بابا شده وسایل لازم برایآباد کردن وبلاگ ۱-یک پیت نفت ۲- یک عدد علی میرزا (مهندس تخریب)خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد