آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

می خواستم دنیا را تغییر دهم

بر سر گور کشیکی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است :

 

(( کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم. بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم.درسالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم. اینک در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم ، شایدمی توانستم دنیا  را تغییر دهم . ))

نظرات 3 + ارسال نظر

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

سلام
خوبی؟
خیلی قشنگ بود.
من که خیلی خوشم اومد
با اجازت تو یکی از وبلاگام مینویسم
البته اینو هم مینویسم که از وبلاگ شما کپی کردم
امیدوارم راضی باشی
موفق باشی

سلام
سال نو مبارک
وسال پر از موفقیت رو براتون آرزو می کنم
مطلب تون قشنگ بود
ممنون که بهم سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد