آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

زندگی

  بهتر زندگی کنیم                  

 

 ای کاش می شدکه آنقدرخوب بود که فرصت خوب بودن را ازدیگران گرفت، و ای کاش می شد که آنقدر از بدیها دور می شدیم که دیگر هیچگاه دست نا زیبای بدیها به ما نمی رسید، چرا که من هنوز باور دارم که می توان بهتر زیست.

 

در راه متعالی شدن شرط اول قدم آنست که باران باشیم، باران با سخاوتی که هم بر کویرمی بارد و هم در دشت سرسبز، آری اینگونه می توان بهتر زیست ،

عاشق تر ماند، شاعرتر شد و در نهایت جاودانه شد.

 

"Green Eternity"

********************************************************

 

نگران هیچ چیز نباش!

 

شاید خدا :

 

 

...به من نگفته بودی چه شد خودم فهمیدم!

 

میدانم هر از گاهی دلهاتان تنگ میشود.همان دلهای بزرگی که جای من در آن است آنقدر تنگ میشود که حتی یادت میرود من آنجایم.دلتنگیهایت را از خودت بپرس.

 

 نگران هیچ چیز نباش!

 

هنوز من هستم.هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است!

 

اما من نمیخواهم تو همان باشی!

 

نگران شکستن نباش!

 

شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.اما جنسش عوض نمیشود...

 

چون من شکست نا پذیر هستم...

 

چون مرا داری...

 

چون هر وقت گریه میکنی دستان مهربانم چشمانت را مینوازد...

 

چون هر گاه تنها شدی تازه مرا یافتی...

 

چون هر گاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیدم.

 

درست است مرا فراموش کردی اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!

 

دلم نمیخواهد غمت را ببینم ...میخوهم شاد باشی..

 

این را من میخواهم...تو هم میتوانی این را بخواهی.

 

من گفتم    و جعلنا نومکم سباتا( ما خواب را مایه ارامش  شما قرار دادیم)........و من هر شب که میخوابی روحت را نگاه میدارم تا تازه شود...

 

 نگران نباش!دستان مهربانم قلبت را میفشارد.

 

شبها که خوابت نمیبرد فکر می کنی تنهایی؟من هم دل به دلت بیدارم!

 

فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

 

                                                پروردگارت....

 

                                                          با عشق.

 

*********************

 

بهتر خود زندگی آن چیزی است که چون آن را گم کنی ، از زندگی متنفر شوی و بدتر از مرگ چیزی است که چون برسرت آید مرگ را بپسندی .

امام حسن عسکری ( علیه السلام )

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه 1385/03/09 ساعت 10:38 http://www.somayeh20.blogfacom

سلام امیر جان
امیدوارم هر جا که هستی خوب و خوش و تندرست باشی
من لینک شما را در وبلاگم گذاشته ام اگر دوشت داشتی لینک من را بگذار
موفق باشید
بای

منصور 1385/03/10 ساعت 16:19 http://mansoorp.blogfa.com

سلام...زندگی زیباست...خود را دوست داشته باش...قدر خودت رو بدون و قدر کسنای را هم که تو رو دوست دارن بدان....

سارا 1385/03/10 ساعت 16:22 http://sara15uae.blogfa.com

سلام...خوب بودن خیلی کاره آسونیه ولی نمی دونم که چرا ما آدما اینقدر با خوبی غریبه هستیم...موفق باشین:)

آباد 1385/03/16 ساعت 10:01 http://www.worldnlp.blogfa.com

بگذار ستاره نگاهت بذر مهر و دستان سبزت گذشت را تقسیم نماید بگذار رهگذران کوچه ی زمان به خاطر بسپارند گل مصفای وجودت را پس همواره مهربانی را از خوبان دریغ مکن بازم منتظر حرفای قشنگتون هستم . حتما بیاین و نظر بدین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد