آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

نیایش

الهی شنیدم گفتی که چه کنم با مشتی خاک ، مگر بیامرزم

الهی در شگفتم از آن که کوه را می شکافند تا به معدن جواهر دست یابد و

 خویش را نمی کاود تا به مخزن حقایق برسند

الهی خدا خدا گفتن مجازی ما که این همه برکت دارد اگر به حقیقت گوییم چون خواهد بود

الهی تا کنون به نادانی از تو می ترسیدم و اینک به دانایی از خود میترسم

الهی موج از دریا خیزد وبا وی آمیزد و در وی می گریزد و از وی ناگریز است

الهی شکرت که توشه ای از توکل ندارم.
الهی در شگفتم که با نادانی در اندوهیم و با دانایی اندوهگینتر.

الهی اگر مذهب نباشد غفار کیست ، واگر قبیح نباشد ستار کیست.

الهی اگر من بنده نیستم تو که مولای من هستی

الهی آن که از مرگ می ترسد از خودش می ترسد

الهی تا تو لبیک نگویی من کجا الهی گویم

الهی شکرت که به بلای شهرت دچار نشدیم

الهی از توبه هایم توبه کردم

الهی این آفریده که بدین پایه مهربان است،افریننده وی در چه پایه است؟؟

الهی عمری کو ، کو می گفتم وحالا هو ، هو می گویم.

الهی آن که سحر ندارد از خود خبر ندارد.

الهی شکرت که از تقلید رستم و به تحقیق پیوستم.

الهی تو پاک آفریدی ماآلوده کرده ایم.

الهی اگر از من پرسند کیستی چه گویم؟

الهی بسیار کسانن که دعوی بندگی کرده اند ودم از ترک دنیا زده اند، تا دنیا بدیشان روی اوورد به همه جز وی پشت پا زدند.

الهی دست با ادب دراز است و پای بی ادب

الهی ما را یاری دیدن خورشید نیست دم از دیدار خورشید آفرین میزنیم!!!!

الهی عقل گوید "الحذر الحذر" عشق گوید"العجل العجل"آن گوید دورباش این گوید زود باش!!!!

الهی از من آهی و از تو نگاهی

               علامه حسن زاده آملی

 

نظرات 4 + ارسال نظر

موفق باشی

سلام
وبلاگ جالبی داری
گفتم حالا که خوشم اومده یک نظر ناقابل کمترین کاریه که می تونم بکنم
اگه دوست داشتی یه سری به من بزن
واگر از وبلاگم خوشت اومد بیا به هم لینک بدیم
موفق وسربلند باشید

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

آباد 1385/06/20 ساعت 10:50 http://worldnlp.blogfa.com

سلام و خداقوت
بازنده ها در هر راه مشکلی می بینند و برنده ها در هر مشکلی راهی می یابند. انشاا.. که همیشه برنده باشید.
شناخت قوانین حاکم بر طبیعت فرض راه پر فراز و نشیب موفقیت است . قانون اول خلا هست که باعث جذب میشه . قانون دوم : جریان و حرکت است که مانع گندیده شدن میشه و اما
شما باید قانون سوم را حدس بزنی .
من منتظرم . بازدید و نظر شما باعث افزایش شوق نوشتنم میشه . پس آنرا دریغ مدار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد