آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

همیشه داشتم می مردم

اولین بار داشتم می مردم که بتوانم روی پاهایم بایستم و راه بروم.
بعد داشتم می مردم که مدرسه را تمام کنم و به کالج بروم.
بعد داشتم می مردم که کالج را تمام کنم و بروم سرکار.
بعد داشتم می مردم که ازدواج کنم و بچه دار شوم.
بعد داشتم می مردم که تک تک بچه هایم بزرگ شوند و به مدرسه بروند و ازدواج کنند.
بعد داشتم می مردم که هر جور شده زودتر بازنشسته بشوم.
و حالا جداً دارم می میرم
و هنوز فرصت نکرده ام زندگی کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/08/08 ساعت 11:41

سلام راستی من کل مطالب وبلاگتون رو می خوام نمیشه در الب یک فایل وورد برام بفرستید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد