آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

اهمیت گربه در ...

در معبدی گربه ای وجود داشت که هنگام مراقبه ی راهب ها مزاحم تمرکز آن ها می شد . بنابراین استاد بزرگ دستور داد هر وقت زمان مراقبه می رسد یک نفر گربه را گرفته و به ته باغ ببرد و به درختی ببندد . این روال سال ها ادامه پیدا کرد و یکی از اصول کار آن مذهب شد .
سال ها بعد استاد بزرگ در گذشت .
گربه هم مرد .
راهبان آن معبد گربه ای خریدند و به معبد آوردند تا هنگام مراقبه به درخت ببندند تا اصول مراقبه را درست به جای آورده باشند . سالها بعد استاد بزرگ دیگری رساله ای نوشت در باره اهمیت بستن گربه به درخت!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدعلی 1389/10/17 ساعت 07:33 http://www.okko.ir

به این فکر می کنم که هیچ بعید نیست خیلی از عقایدی رو که قبولشون ندارم همین جوری شکل گرفته باشن.

متشکرم از مطلب خوب تون.

درود
محمد علی مگر چیزی جز اینه عزیز؟

دوست من مرسی عالی بود
درس بزرگی گرفتم
مدتیه این سوال برام پیش اومده که نماز چرا باید به زبان عربی خونده بشه؟!
خوب پیامبر و امامان عربی می خوندند چون زبانشون این بود
تو قرآن گفته شده چون خود قرآن هم عربیه.
عربیه چون به کسی وحی میشد که اون هم عربی بوه پس نمیتونسته زبان دیگه باشه
پس حالا باید چه کرد
من که عرب نیستم
بعضیا میگه واسه وحدته
ول یآخه این چه وحدتیه که مانع میشه منبا خدای خودم ارتباط درستی برقرار کنم
فایده اش چیه
این همه تکرار و تکرار نا آگاهانه
شما چی فکر می کنی؟

سلام

خوبین دوست عزیزم؟

وبلاگم رو آپ کردم.

موضوع: کارآفرینی ، موفقیت، روانشناسی

عنوان: چهل عادت موثر افراد موفق

منتظرتم.

نظر یادت نره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد