آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آی آدما چه می کنید؟

این جهان کوه است و فعل ما ندا سوی ما آید ندا ها را صدا

آدمهای ساده را دوست دارم

آدمهای ساده را دوست دارم.همان ها که بدی هیچ کس را باور
ندارند. همان ها که برای همه
لبخند
دارند. همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند.آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاهاست.بسکه هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوءاستفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.آدم های ساده را دوست دارم.بوی ناب
 “
آدممی دهند

 

 شکسپیر

نظرات 3 + ارسال نظر
کاکتوس 1390/12/02 ساعت 21:43

واقعا کاش همه مثل شکسپیر فکر می کردن
دنیا عوض شده است دیگه آدما ساده احمق فرض می شن
ادما ساده دیگه دوامی ندارن یعنی این آدمای اطرافشون هستن که به اونها یاد می دن که ساده نباشن.
و من ازته دل برای این آدما متاسفم که خوبی رو احمقیت می دونن

رز 1390/12/27 ساعت 17:31 http://acme.blogsky.com

واقعا اما آدمای ساده پیچیده شدن دیگه پیدا نمی شن دیدید به من خبر بدید

الناز 1391/02/13 ساعت 21:37 http://bakvan.blogfa.com


ساده است بهره جویی از انسانی

دوست داشتن بی احساس عشقی

او را به خود وانهادن و گفتن که دیگر نمیشناسمش



ساده است لغزشهای خود را شناختن

با دیگران زیستن به حساب ایشان

و گفتن که من این چنینم



ساده است

که چگونه می زیم


باری زیستن

سخت ساده است

و پیچیده نیز هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد